STENUNGSUNDS TENNISKLUBB
Styrelse

Styrelsen består av ordförande, sex ledamöter och två suppleanter. Vi verkar för tennisföreningens utveckling och verksamhetsplan.

Arbetet i styrelsen innebär ett möte i månaden, dock ej i juli. Vi har som ambition att växa sett till antalet medlemmar, deltagare i träningen samt fler motionsspelare. För att vi ska nå dit, arbetar vi med de verktyg vi har i form av anläggningar. Vi har ca 320 medlemmar.

Vår målsättning är att klubben ska hålla en hög kvalitet på träningen med kvalificerade och utbildade tränare. Träningen genomförs i samarbete med Ljungskile Tennisförening.

Kan det vara intressant för dig att vara med och driva klubben framåt? Tveka inte, hör av dig!

Kassör

Vice ordförande