STENUNGSUNDS TENNISKLUBB

Enklare betalningssystem införs
2022-11-16 13:35

Inför vårterminen inför vi ett nytt betalsystem för att underlätta faktureringshanteringen. Det innebär att man framöver inte automatiskt är anmäld till mer än en termin i taget, samt att det är enklare att betala eller kostnadsfritt delbetala vårterminen om man så önskar.

Tyvärr blir det en krock mellan vårt gamla system, där man betalar i efterhand, och vårt nya system, där man betalar i förväg. Det blir därför täta fakturor. Alla elever som spelat under höstterminen kommer att få ett erbjudande (avisering) via mail, om att vara med på vårterminen.

• Sista datumet för betalning i det nya systemet är den 31 december
  • Om eleven vill delta väljer man att betala in träningsavgiften och betalar då för samma antal timmar som eleven hade föregående termin
  • Om man vill ha fler eller färre timmar väljer man "Jag ska inte vara med" och bokar sig på nytt under "Träning/Anmälan" på hemsidan
  • Ni kan delbetala under tre månader utan extra kostnad.
    Om ni väljer att delbetala: Kontakta vår ekonomiansvarig, Arne Isaksson, på kassor@stenungsundstk.se innan ni godkänner delbetalningen (detta gör att vi kan ta bort de extra avgifter som tillkommer i normala fall)

Vill eleven inte vill vara med på kommande termin väljer man "Jag ska inte vara med".

Andra fördelar med det nya systemet är att man via medlemsappen nu kan meddela frånvaro om eleven inte kan vara med på kommande träning (valet ej tillgänglig), och det kommer dessutom att finnas ett digitalt medlemskort med erbjudanden. Mer information kommer längre fram.

Påsklovsaktiviteter2024-03-24 17:15
Årsmöte2024-02-08 17:07